"We don't see things as they are, we see them as we are."

Det är mitt i natten och  jag befinner mig i flera olika världar samtidigt. Alla så unika och alldeles fullkomligt magnifika. Min själ och mina tankar gör tidsresor och lämnar efter sig en stig av drömmar och glädje. Allt i en härligt förvirrande blandning. En av dessa världar är denna, denna värld vi känner som verkligheten. Bitvis är det den underbaraste av världar och nu är en sådan bit. Ja, för tillfället är jag kär i livet och denna underbara värld. För bara cirka två år sedan drömde jag om att känna såhär. I hemlighet skrattade jag åt andras så kallade lycka. I hemlighet ville jag lämna denna värld. Att stanna kvar är det bästa valet jag någonsin gjort och jag ångrar det inte!
 
En vårbild från förra året.
 
Nu ska jag besöka en annan helt fantastisk värld. Farväl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim