"Fear me, if you dare!"

Det är sent på natten och jag har ännu inga planer på att sova. Även fast tröttheten slår till som en blixt med jämna mellanrum. Jag sitter hemma hos mamma och förbereder inför rollspelet senare idag. Mitt finger gör ont och blöder lite. Mitt fel, tråkigt nog. Jag kan höra hur min bror också är vaken på övervåningen. Så det är inte endast jag som är vaken. Jag ska snart göra mig en till kopp te. Jag skaocksåsnart sluta förbereda och istället se på Black Adder. Så bra. Nästan det bästa som finns. Jag är förresten sjukt sugen på att göra något nytt med mitt hår. Klippa det annorlunda. Färga i någon cool färg. Kanske lila, rött eller mörkare brunt med ljusare toppar. Jag har ingen aning. Men något vill jag göra. Nog med mitt-i-natten-babbel. Det är inte kul för någon av oss. Fast jag tycker egentligen att det är roligt, hähä.
 
En manga som jag börjat läsa på senare tid. Riktigt underhållande faktiskt.
 
Varväl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim