"You are never too old to set another goal or to dream a new dream."

Tjoho, såhär ser jag ut för det mesta nuförtiden. Om ni vill veta. Men inte idag dock, hähä.
 
Idag är det fredag, vilket innebär rollspel! Fast det är ju inte rollspel varje fredag. Men idag betyder fredag rollspel! Håhå, det ska bli roligt. Jag har förberett mig väl med både risifrutti och chokladpudding. Kanske tar med lite saft också.
 
Förresten, Janita och Cecilia! Fotografering på torsdag nästa vecka? Fungerar det? Jag har även tänkt boka in garderobplundring på måndag, fungerar det?
Varväl och trevlig helg!
 

Kommentarer
Postat av: Tatsu

För min del ska det fungera... Cissi får du nog messa

2013-02-02 @ 13:29:48
URL: http://Tatsu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim