"Mistakes are the portals of discovery."

Det är nästan skamligt hur dålig jag är på att blogga. I mitt huvud bloggar jag jämt och ständigt. Men jag antar att verkligheten inte alls är en lika rolig plats att befinna sig på. Fast jag bör nog omformulera mig lite. Jag är egentligen inte dålig på att blogga. Jag är dålig på att uppdatera! För jag tycker faktiskt om min blogg, ibland. Jag har förresten tankar på att starta en ny blogg och sluta uppdatera här. Men vi får se, hähä. Nu däremot ska jag ta mig ut i snöstormen för att se om jag hittar semlor åt pojken. Han är på teaterrep och vill så hemskt gärna ha semlor att mumsa på när han kommer hem. Klart han får det!
 
Han tycker förresten väldigt mycket om att hoppa in i bilder...
 
Ut i snöstormen var det. Varväl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim