"Sooner or later we're all someone's dog."

Sitter hemma hos mamma såhär mitt i natten och ska ta itu med lite plugg. På något konstigt vis går det bättre på natten. Fast egentligen är det väl inte så konstigt. Varför kan ni ju få fundera på. Varför jag är hemma hos mamma kan ni ju också få fundera på. Senare idag ska jag träffa Elina och Ida. Det ska bli så kul! Jag ska röra mig hemåt från mamma rätt så tidigt så att jag hinner städa och baka lite. Pojken blir ju självklart utkörd under kvällen. Stackars liten. Eller inte, hähä. På lördag ska vi bowla och gå på julmarknad så han blir nog inte alltför ledsen ikväll.
 
På lördag befinner jag mig här. Inte i just det här huset men bland klingan av hus som den tillhör. Julmarknad <3
 
Nu ska jag med hjälp av musik, te och choklad plugga lite. Sov gott och varväl!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim