"Laughter is timeless, imagination has no age and dreams are forever."

Idag har jag varit en stund med Elina på staden och ska alldeles strax åka iväg hem till mamma. Jag är sugen på att ta med kameran så att jag kan fotografera systrarna små. Bara det inte bli mörkt alltför fort. Det tycker jag inte om. Jag blir förresten ensam hemma sedan. Jag har ingen aning om alls vad jag vill göra. Jag vet vad jag borde göra dock men det vill jag inte göra. Det är väl rebellen i mig som talar igen. Jag tycker om det. Ibland. Emellanåt. Idag tycker jag om det.
 
Bild på en värmländsk solnedgång tagen i somras. Mycket fint var det.
 
Nu, mina vänner, är det dags att röra sig mot mamma. Systrarna små håller nog på och går i taket kan jag tro.
Trevlig fredag på er och varväl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim