"I believe I can even yet remember when I saw the stars for the first time."

Dagens rollspelsmöte är avklarat och nu är det snart dags för kvällsmat. Lite sent måhända men det är så vi lever! Rollspelsmötet var faktiskt riktigt roligt även fast det inte innehöll så mycket action just den här gången. Det var mest mysspelande och sammansvetsande av gruppen - kul och framförallt behövligt. Nu ikväll gör vi inte så mycket mer förutom att äta lite. Vi ska upp tidigt båda två, mer eller mindre frivilligt. Ni kan ju gissa er till vad jag tycker om det, hähä. Beroende på hur man ser på saken ska vi upp tidigt av helt olika viktiga, mer eller mindre, anledningar. Själv ska jag upp tidigt för att jag blir tvingad till det av en viss någon och för att jag ska träffa vännerna små, Elina och Janita. Vad jag vet. Dyker någon mer liten vän upp gör det inget alls. Tvärtom. Mhm.
 
En liten bild på vännerna små, hähä.
 
Förresten så var Tradera elakt mot mig idag. Jag bjöd på en tröja som sedan inte ville bli vunnen av mig, elakt. Men men. Vissa av er träffar jag imorgon, andra inte. Så är det. Varväl! 
 

Kommentarer
Postat av: Tatsu

Min kind ser konstig ut på bilden:P

2012-11-26 @ 09:41:16
URL: http://Tatsu.blogg.se
Postat av: Anonym

eeehhhh hela jag ser konstig ut haha!!! (:

Svar: Ni är fina båda två! Så det så!
Jenna Laine

2012-11-26 @ 13:45:02
URL: http://liquidize.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim