"When you look at me, when you think of me, I am in paradise."

Jag har egentligen inte tid att blogga. Inte idag. Inte alls. Men jag gör det ändå. Sömnlös har jag vandrat genom veckans alla dagar och inte förrän nu kan jag börja skymta ljuset i tunneln. Så mycket plugg att jag inte står ut. Så mycket plugg att mitt sociala liv lider. Men imorgon är det slut. Imorgon kan jag börja leva igen. Fast jag pluggar imorgon också. Så egentligen är det på lördag mitt liv börjar igen. Men på något vis är det ändå roligt. Jag är ju egentligen en sådan där som tycker om att plugga. Jag glömmer bara bort det allt som oftast. Oturligt nog. 
 
Gamla staden i Stockholm förra vintern. Inget slår julkänslan man får där! 
 
Nu ska jag återgå till pluggandet. Hur bra nu det kommer att gå med tanke på hur trött jag är...
Varväl! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim